Dunkin’ bestaat zes jaar in Nederland en dat wordt gevierd met de lancering van de Dunkin’ Pizza. De Amerikaanse donut- en koffiespecialist heeft inmiddels meer dan zeventig vestigingen in Nederland. De aankomende jaren staan in het teken van groei met een uitbreiding van het assortiment voor lunch met bakery items. Om aanvulling te geven aan het dag- en avondassortiment introduceert Dunkin’ een pizza gemaakt van donut deeg.
Tijdens de lancering wordt er gestart met een klein assortiment. Afhankelijk van de feedback van hun fans wordt dit mogelijk uitgebreid tot een volledig pizza concept. Bij Dunkin’ ligt de voornaamste focus nog steeds op koffie. Na de uitbreiding van lunch, middels sandwiches en tosti’s, komt er nu ook voor de avond een product bij. Roberto Fava, woordvoerder van Dunkin’ Nederland, ligt toe: “Na meer dan twee jaar van ontwikkelen lanceren wij binnenkort met gepaste trots deze Donut Pizza op de Nederlandse markt. De combinatie van donut deeg, Italiaanse tomatensaus en mozzarella maken het een unieke belevenis.”
Nieuwe vestigingen
Dunkin’ opende de afgelopen weken nieuwe vestigingen in Tilburg, Zaandam en Delft. Op 6 april opent Dunkin’ een Flagship store van ruim 350 vierkante meter in Venlo. Dit wordt gevierd met Dunkin’s traditionele openingsactie, namelijk de kans op een jaar lang gratis donuts.
Blijf op de hoogte
Wil jij op de hoogte gehouden worden van het laatste luchroomnieuws en één keer per week de digitale nieuwsbrierf van Lunchroom ontvangen? Schrijf je dan hier in voor de nieuwsbrief.