"De ontwikkeling was al een tijdje aan de gang maar nu –tijdens de coronacrisis- willen we onder meer deze WhatsApp-applicatie inzetten om onze zaak draaiende te houden. Aan de hand van een botje (robot) kun je onze ÉCHTE tosti’s en onze andere favourites bestellen, die een half uur later klaarstaan om opgehaald te worden", vertelt eigenaar van The Tosti Club, Jacco Heijkoop. Samen met het Bredase CM.com werkte The Tosti Club (TTC) aan een innovatieve en unieke manier van bestel- en daarna zelf afhaalservice. Vanaf woensdag 18 maart start, als eerste in Nederland (!), de pilot bij locatie Vlaszak in Breda.
‘If you can’t stay, take away’
Bij The Tosti Club wordt er al veel gebruik gemaakt van bestellen en afhalen, maar door de maatregelen rondom het coronavirus is The Tosti Club genoodzaakt om de deuren te sluiten voor gasten. Heijkoop: "Het zijn bizarre tijden maar op deze manier proberen we onze gasten alsnog te kunnen voorzien van de ÉCHTE Tosti Club Tosti’s. We beginnen met een pilot op onze locatie Vlaszak in Breda. De functie is vooralsnog alleen gemaakt voor deze locatie maar als dit een succes blijkt dan willen we zeker uitbreiden naar onze locaties door het land. Onze samenwerking met CM.com voor het unieke bestelsysteem binnen de whatsapp-omgeving zat er al langer aan te komen, vanaf woensdag 18 maart nemen we SAMEN de proef op de som."
TTC-botje
"Het gebruik is heel eenvoudig. Je appt ‘bestel’ naar +31 76 303 3302 en dan reageert onze virtuele collega en assisteert jou door de bestelling. Het fijne is dat je direct in dezelfde omgeving kan betalen en jouw bestelling 30 minuten later klaarstaat op locatie", legt Heijkoop enthousiast uit. Via deze functie is het mogelijk om onze gehele menukaart te bestellen en daarna zelf af te halen, het zelf samenstellen van een tosti is niet mogelijk. Wel een tosti zelf samenstellen? Bel dan naar 076-303 3333 of bestel via Deliveroo of UberEats.
Conversational commerce
The Tosti Club richt zich met deze pilot op de toekomst. Heijkoop: "We gaan mee met de vraag naar nog meer aandacht voor onze gasten. Daarnaast willen wij in contact blijven en komen met onze gasten. Onze doelgroep wil snelheid en kwaliteit, wij kunnen hen dat bieden door deze unieke manier van bestellen. Naast dat ze kunnen bestellen en in eerste instantie door onze virtuele collega geholpen worden, zetten wij daarna onze fysieke collega’s in om het contact met de gast te onderhouden."