In het weekend van 27 en 28 maart opende in Amsterdam ‘s werelds eerste pop-up Vegan Teststraat. Wegens de grote toestroom moest de drive-through beide avonden eerder sluiten en bezoekers teleurstellen. De geserveerde Royal Melt - al twee jaar op rij het meest verkochte vega(n) gerecht bij Deliveroo - was tweemaal helemaal uitverkocht. Organisatoren Violife en Vegan Burger Brothers kijken terug op een succesvolle samenwerking die naar meer smaakt.
Feestelijke tegenhanger van de teststraat
Rens Bekkers van Vegan Burger Brothers: “Dit weekend zijn we geslaagd in onze opzet om een feestelijke tegenhanger van de teststraat neer te zetten. Het bleek een uitgelezen kans om mensen op een leuke manier in aanraking te laten komen met onze Royal Melt, geserveerd met Violife Cheddar Flavour Slices. We hebben in 3,5 uur tijd 600 vegan burgers geserveerd. Gezien de positieve reacties zijn veel bezoekers ervan overtuigd geraakt dat plantaardig de toekomst is.”
Myrte van Haren, Channel Development Manager bij Upfield Professional: “Bij Upfield werken we toe naar een plantaardige toekomst, omdat we ervan overtuigd zijn dat deze lekkerder, beter voor de gezondheid en beter voor de planeet is. Zoiets creëer je niet alleen, maar vereist samenwerking met partners die onze missie delen. Dit weekend was een fantastisch bewijs van de kracht van samenwerking met onze horecapartners.”
Blijf op de hoogte
Eén keer per week het actuele en relevante lunchroomnieuws in je mailbox? Schrijf je hier in voor onze digitale nieuwsbrief en blijf op de hoogte.