Zestig procent meer omzet ten opzichte van dezelfde periode een jaar eerder. Echt waar! Dit overkomt Lunchroom De Koffiepot
uit Hardenberg op dit moment.
*Winnaar Lekkerste Lunchroombroodje*
De omzetstijging is een direct gevolg van het winnen van de titel 'Lekkerste Lunchroombroodje van Nederland' van vakblad Lunchroom en van de verbouwing en restyling eerder dit jaar. Niet alleen de lunchroombranche pikt het op, maar ook lokale en landelijke media. Wat te denken van Q-music, dat de lunchroom uitriep tot 'Winnaar van de dag'?
*Lunchen is populair*
"Vroeger was je blij als je met de lunch wat te doen had in november", vertelt Tamara Meertens van Lunchroom De Koffiepot. "Nu is het altijd vol tijdens de lunch. Sowieso is buiten de deur lunchen enorm populair geworden. Niet alleen de totale omzet is enorm gestegen, maar ook de besteding per gast is omhooggeschoten. 2014 wordt echt een topjaar voor ons."
*Media*
Het succes van De Koffiepot komt niet vanzelf, dat is logisch. Er worden volgende week broodjes verkocht bij de plaatselijke voetbalvereniging, er werden broodjes uitgedeeld bij een instelling en komende week komt er een paginagroot stuk in de lokale krant. Dat is slim ondernemen. De Koffiepot is een uitstekend visitekaartje voor de lunchroombranche.
~Thijs Jacobs~
60% meer omzet voor De Koffiepot
25 november 2014