Plaza - een B2C formule van Sligro - heeft een flinke metamorfose ondergaan. Na een volledige rebranding gaan tientallen ondernemers, verspreid door het hele land, fris en eigentijds de toekomst tegemoet.
Plaza is dé soft-franchiseformule van Sligro waarbinnen fastservice- en eetcafé-ondernemers zich volledig kunnen focussen op hun onderneming. Elke Plaza-ondernemer is een lokale held voor zijn gasten in zijn eigen regio. Bij hem kom je thuis in een gastvrije en gezellige omgeving; hij is er voor je. Bij Plaza zelf, maar ook wanneer je thuis wilt genieten van overheerlijke friet, snacks en maaltijden.
De nieuwe huisstijl met slogan ’Lekker bij ons. Plaza’ doet recht aan dit gevoel van thuiskomen. Het nieuwe beeldmerk verwijst met een knipoog naar ‘thuis’ en ‘mijn Plaza’. De kleuren zijn naar de horecakleuren van nu gebracht: zwart-groen met warm geel en hout.
Nieuw startpunt
Bijzonder aan de rebranding is dat deze voor en door ondernemers tot stand is gekomen. Jackie ten Westenend (formulemanager Plaza & Solutions-manager bij Sligro) legt uit: ”Het vorige beeldmerk was tientallen jaren oud en deed geen recht aan het eigentijds ondernemerschap en de vakbekwaamheid van Plaza-ondernemers. Dankzij de nieuwe huisstijl krijgen zij de uitstraling die ze verdienen en krijgt Plaza voor gasten een duidelijke positionering. We zijn extra trots op het resultaat, omdat we het samen hebben bereikt. Zeven ondernemers hebben actief bijgedragen aan de nieuwe stijl. Daarnaast is het tekenend dat de ondernemers zich in deze tijden bereid tonen om te investeren in de uitstraling van hun zaak.”
Over Plaza
Binnen Plaza behouden ondernemers hun zelfstandigheid, maar profiteren ze van de voordelen van een landelijke formule. Sligro ondersteunt ze bij zaken als merchandise, marketing, hygiëne-inspecties en trainingen. Hanna Polman (manager Customer Solutions): ”We zijn erg trots dat we ondernemers kunnen helpen om uit te blinken in hun vak. Sligro heeft alles in huis om deze prachtige formule groot te maken. Dankzij de nieuwe rebranding ’Lekker bij ons. Plaza’ is Plaza klaar voor groei in de toekomst.”
Blijf op de hoogte
Wil jij op de hoogte gehouden worden van het laatste luchroomnieuws en één keer per week de digitale nieuwsbrierf van Lunchroom ontvangen? Schrijf je dan hier in voor de nieuwsbrief.