Food retailer "Yoghurt Barn":http://www.lunchroom.nl/?q=yoghurt+barn&x=zoeken introduceert een yoghurt special met online influencer en blogger Anna Nooshin. Het is voor het eerst dat zo'n samenwerking
plaatsvindt. De 'Anna Nooshin special by Yoghurt Barn' zal de komende twee maanden in alle vestigingen van de yoghurtketen verkrijgbaar zijn.
~Foto: Wouter Staal, eigenaar en oprichter van Yoghurt Barn~
*Social media*
Met vestigingen in Utrecht, Amsterdam en vanaf 17 augustus ook Haarlem, heeft Yoghurt Barn een duidelijke positie in de markt verworven. Ook wordt het merk steeds populairder op social media, waardoor het al langere tijd samenwerkt met online influencers. Wouter Staal, oprichter en eigenaar van het merk: "Onze yoghurtcreaties lenen zich er bij uitstek voor om te delen op social media en we doen ons best om de winkelbeleving ook online door te trekken. We merken een toenemende invloed van mensen zoals Anna Nooshin. Zij is al langer fan en zo ontstond al snel het idee om samen iets op te pakken."
~De 'Anna Nooshin special by Yoghurt Barn'~
*Anna Nooshin*
Ook Anna Nooshin is positief over de samenwerking: "Ik was al een lange tijd fan van de fijne producten van Yoghurt Barn. Na een leuke ontmoeting met Wouter besloten we deze special te introduceren. Ik vind het te gek om onze werelden bij elkaar te brengen."
Yoghurt Barn lanceert special met blogger
7 augustus 2015