Wat maakt een horecaconcept succesvol? En hoe voorkom je dat je concept blijft steken in de middenmoot? In deze training (15 oktober, in Bunnik) gaan wij het hebben over de, voor velen ontastbare, aspecten die een concept tot een succes maken. Wij leggen uit hoe je het DNA en de werkelijke kernwaarden van je bedrijf kan vinden. Hoe je deze inzet en hoe ze fungeren als basis voor succes.
Hierna lopen we door de ultieme checklijst en planning om beslagen ten ijs te komen in de (her)ontwikkeling van je concept. Zodat je geen cruciale zaken laat liggen.
Resultaat
Na deze training ben je in staat je horecaconcept sterk en onderscheidend in de markt te zetten.
Voor wie
Voor horecaondernemers die al een tijd bezig zijn, maar hun concept niet 100% van de grond krijgen of voor wie een nieuw concept wil starten vanuit een sterke uitgangspositie.
Duur van de training
1 dag, van 9.00 – 17.00 uur
Groepsgrootte
De groep bestaat uit maximaal 15 personen. Wij creëren een veilige leeromgeving waarin veel aandacht is voor vragen en voor jouw horecaconcept. Aanmelden voor de training kan via deze link.