Tipje van de sluier: Lunchroom Marktverkenning

27 oktober 2014
Tipje van de sluier: Lunchroom Marktverkenning

Lunchroom en lunchroom.nl houden de lunchroombranche nauwlettend in de gaten. Op basis van
deze observaties wordt de "Lunchroom Marktverkenning":http://www.lunchroom.nl/nieuws/video-teaser-lunchroom-marktverkenning-2016-19440/ gepresenteerd. Iedere keer zien we weer nieuwe trends en ontwikkelingen. Een tipje van de sluier.

*Diner*
Warm eten of diner. Een trend. Veel lunchrooms doen dit op koopavonden en het aantal lunchrooms dat dit doet, groeit snel. Een omzetkans.

*Duitsland*
Duitsland was nog nooit zo populair, en zeker niet op het menu. Van Bratwurst tot Brezel en van Duitse tosti tot Sauerkraut. Duitsland is helemaal in!

*Meer weten?*
Het was een klein tipje van de sluier. Toegegeven. We willen natuurlijk niet alles prijsgeven. "Kom naar de Makro Horecadag op 3 november":http://www.lunchroom.nl/nieuws/het-aftellen-is-begonnen-3-november-makro-horecadag-19879/ en leer bij over je eigen branche!

~Thijs Jacobs~

Overig nieuws