'Hoe kan ik mijn medewerkers blijvend motiveren? Hoe maak ik mijn lunchroomonderneming tot een geoliede machine? Ik wil meer kennis en kunde om mijn leidinggevende taken uit te kunnen voeren en ik wil gewoonweg beter worden in leidinggeven'. Dit zijn vragen en onderwerpen die het hart vormen van de werkzaamheden van Leermeester.nu. Deze opleider voor de horeca presenteert tijdens de Nationale Lunchroomdag een module waarin men aan bezoekers uitlegt hoe men via 'Quick-coaching' gemakkelijk feiten en ervaringen kan onderscheiden en hoe men hier mee om kan gaan. Quick-coaching is een taak- en oplossingsgerichte manier van coachen voor allerhande eerstelijns vraagstukken.
Door taak- en oplossingsgericht om te gaan met 'feiten' en 'ervaringen' krijgt men een nieuwe en verhelderende kijk op de zaak. In een aantal minuten kunnen bezoekers leren hoe ze beter leiding kunnen geven en om kunnen gaan met medewerkers. Deze coachingmodule is trouwens ook uiterst nuttig voor de medewerkers. Resultaat: men leert beter ondernemen en leidinggeven.
"*Stuur door...*":mailto:?SUBJECT=Lees%20dit%20bericht%20op%20Lunchroom.nl&BODY=De%20afzender%20van%20deze%20e-mail%20wil%20u%20graag%20attenderen%20op%20het%20volgende%20nieuwsitem%20op%20Lunchroom.nl%0A%0Ahttp://www.lunchroom.nl/nieuws/quick-coaching-tijdens-nationale-lunchroomdag/
'Quick-coaching' tijdens Nationale Lunchroomdag
21 april 2009