Online platform ‘KEDAI’ geeft foodondernemers hun onafhankelijkheid terug

Auteur: Thijs Jacobs
8 december 2017
Online platform ‘KEDAI’ geeft foodondernemers hun onafhankelijkheid terug

Het nieuwe online platform Kedai (Kedai betekent winkel) geeft fastfood- en bezorgrestaurant-ondernemers hun onafhankelijkheid weer terug. Het platform biedt, anders dan de huidige aanbieders, een model waarbij deze ondernemers deels eigenaar kunnen worden van het platform. De afhankelijkheid van grote foodplatformen is voor de kleine ondernemer in de afgelopen jaren steeds groter geworden en de stijgende marketing- en verkoopkosten blijken bijna onhaalbaar.

Anders...

'Dat kan anders', bedacht het team van Kedai. Hoe zou een bestelplatform voor een ondernemer eruit moeten zien om er met een gerust hart aan deel te willen nemen? Het antwoord: een nieuw online platform waarin de ondernemers zelf écht partner zijn.

Zo is het idee van Kedai ontstaan. Op kedai.nl bieden horecaondernemers hun producten aan om te kunnen verkopen aan consumenten. De ondernemer betaalt daarvoor een kleine vergoeding. In 2018 verwacht Kedai door slimme samenwerkingen 2 miljoen gebruikers te kunnen bedienen. kedai.nl voor consumenten is ontwikkeld met mobiel gebruik voorop en houdt daarnaast rekening met actuele zaken zoals bijvoorbeeld de nieuwe AGV wetgeving.
Kedai start in Amsterdam, Rotterdam en Utrecht met de promotie naar ondernemers.

Partnerschap

Door de krachten te bundelen en onafhankelijkheid belangrijk te maken wil Kedai een partnerschap aangaan met de ondernemers. Voor de ondernemers zit de kracht van Kedai in het gedeelde eigenaarschap en de toegang tot een groot aantal consumenten.
De website staat nu in BETA versie online en kan via deze link bereikt worden www.kedai.nl

Overig nieuws