De verschillende kanshebbers voor de titel ‘Winnaar van het GfK Formule Rapport Out of Home’ binnen het segment Coffee & Lunch zijn bekend. De winnaars van het GfK Out of Home Formulerapport 2022 worden 3 november bekendgemaakt.
Ook dit jaar heeft GfK de gasttevredenheid van bijna 70 Out of Home formules in kaart gebracht. Deze zijn ingedeeld naar de 4 segmenten: Fastservice, Coffee & Lunch, On the Move en At Work. Beoordeling van de formules vindt plaats op basis van het 7 G-model (gemak, genieten, goedkoop, gastvrij, gezond, goed geweten en goed verhaal) en vormt de basis voor de nominaties. Met een lichte stijging in het belang van goedkoop ziet de organisatie dit jaar de huidige marktontwikkeling duidelijk terug komen.
Over het GfK Out of Home Formulerapport 2022
Het GfK Out of Home Formulerapport geeft een zeer volledige weergave van de ontwikkeling in waardering en loyaliteit onder de gasten van de grotere foodservice formules van Nederland. Per formule geeft het onderzoek inzicht in de waardering op de 7 G’s en de daarbij behorende 35 onderliggende aspecten. Ook andere inzichten zoals ontwikkeling van het bezoekersprofiel, mate van loyaliteit en NPS-scores worden uitvoerig in beeld gebracht.
De genomineerden in het segment Coffee & Lunch van 2022 zijn (in alfabetische volgorde):
Bagels & Beans
Brownies & Downies
Subway
Blijf op de hoogte
Wil jij op de hoogte gehouden worden van het laatste luchroomnieuws en één keer per week de digitale nieuwsbrierf van Lunchroom ontvangen? Schrijf je dan hier in voor de nieuwsbrief.