Eén deze dagen valt hij bij u in de bus: de nieuwste uitgave van het vakblad Lunchroom. In deze editie het recept van een frisse smoothie, ondernemersverhalen over groothandels en cold drinks, en hét verhaal
van lunchroom KEEK uit Utrecht. 'Alles lekker eko en homemade', bij KEEK. Maria en Erik Zwart vertellen hoe hun droom uitkwam en hoe ze hun visie blijven volgen.
*High Bite*
In deze uitgave alles over de nieuwste trend High Bite. Hoe houdt u uw gasten langer in uw lunchroom? Lees erover. Heeft u de "lunchroom marktverkenning":http://www.lunchroom.nl/downloads.html al gedownload? Daar staan ook alle ontwikkelingen en cijfers over de lunchroombranche in. Test hoe goed u het doet!
*KEEK*
Maria Zwart, eigenaresse van KEEK, vertelt openhartig haar verhaal in het blad. Alles homemade maken, is dat echt rendabel? Welke keuzes moest zij allemaal maken voor haar succes. Lees en leer! Uiteraard zit het blad ook vol met de vaste rubrieken en neemt columnist Wilco Admiraal u mee naar Parijs en vertelt hoe zijn jongensdroom uitkwam.
Binnenkort kunt u het blad ook online downloaden!
~Myrtille Vromans~
Nieuwste editie van Lunchroom
19 april 2013