Ruim 30.000 horecaondernemers. Wie wil ze niet? We hebben in september een aantal heel bijzondere thema's en speciale uitgaves voor u (en de ruim 30.000 ondernemers die onze horecavakbladen ontvangen) in petto. Bel ons op (030) 251 22 70 voor de mogelijkheden. Per e-mail: "thijs.jacobs@uitgeverijps.nl":mailto:thijs.jacobs@uitgeverijps.nl
*Hospitality Management*
In september gaan we het in Hospitality Management onder andere hebben over *Slapen, Wellness, Beauty & Spa en over het Hotelrestaurant.*
*Lunchroom*
Crisistips! Aan de hand van maar liefst 127 crisistips op een prachtige poster komt de lunchroombranche de crisis wel door. In Lunchroom kijken we ook naar de opkomst van de *Brasseriesetting* (een makkelijk diner voor relatief weinig), *Interieur & Styling* (wat kun je doen met het imago?) en *On the Move*. De lunchroombranche is volop in beweging, dus het laatste thema is wel zeer toepasselijk. "Download":http://www.lunchroom.nl/downloads.html de Lunchroom Marktverkenning om te zien hoe sterk deze branche in opkomst is!
*De RestaurantKrant*
We gaan het hebben over vlees. *Wild* zelfs. Daarnaast besteden we aandacht aan het *interieur* en in de *keuken* kijken we naar rendabele manieren om te koken. Denk daarbij aan gemaksproducten, vervangers voor duurdere producten en manieren om goedkoper in te kopen.
*De CaféKrant*
In de CaféKrant aandacht voor *Herfstbier* en het *Eetcafé*. De CaféKrant gaat immers ook naar álle eetcafés in Nederland.
*Bed & Breakfast*
In Bed & Breakfast aandacht voor *De Keuken* en *ICT, TV & Beveiligen*. Het bereiden van ontbijt en diner, de aanschaf van goede sloten. De ruim 5.000 b&b's in Nederland staan te springen om advies en de sector professionaliseert in rap tempo.
*Online*
De nieuwsbrieven gaan, zomer of niet, gewoon de deur uit. Met een bereik van vele duizenden horecaondernemers is het effectief communiceren. Natuurlijk aandacht voor het laatste nieuws, maar ook voor leuke foto's (de uitsmijter van de week) en achtergronden.
bereik 30.000 horecaondernemers!
14 juli 2012