Afrojack en Ronnie Flex hebben hun muzikale krachten gebundeld en samen de nieuwe track âWeinig Tijdâ geproduceerd. âWeinig tijdâ
wordt exclusief in de nieuwe campagne âFavorieten van Nederlandâ van McDonaldâs gebruikt. In deze campagne presenteren de meest favoriete artiesten van Nederland de meest favoriete smaken van Nederland. Ter ere hiervan serveert McDonaldâs onder andere een hamburger met uit Nederland afkomstig 100% puur rundvlees en bitterballen. Deze nieuwe campagne start morgen.
*Typisch Nederlandse smaken*
De samenwerking tussen Afrojack en Ronnie Flex is uniek en past bij de nieuwe campagne van McDonaldâs. In de campagne âFavorieten van Nederlandâ presenteert McDonaldâs de meest favoriete smaken van Nederland. Naast de Dutch Special, een Nederlands broodje hamburger met uit Nederland afkomstig 100% puur rundvlees, Maaslander kaas en Nederlandse uien, presenteert McDonaldâs een portie bitterballen (uiteraard ook met 100% Nederlands rundvlees), de Milk Shake Aardbei en de op ons nationale koekje geïnspireerde McFlurry Stroopwafel. "Typische smaken waar Nederlanders van houden en die je mist als je in het buitenland bent", aldus Erwin Dito, Directeur Marketing en Communicatie van McDonaldâs Nederland.
~Afrojack~
*Bakkie bitterballen*
In de campagne wordt ingegaan op het internationale werkterrein van Afrojack. Tijdens zijn DJ-tours over de hele wereld verlangt de Nederlandse Afrojack af en toe gewoon naar iets Nederlands. Afrojack: "De wereld is supermooi en het is natuurlijk geweldig om al die fijne landen te bezoeken, maar soms is er niets chiller dan gewoon lekker een bakkie bitterballen. En die hebben ze nu ook bij McDonaldâs. Toppie dus!"
*Track alleen voor gasten*
De door Afrojack en Ronnie Flex ontwikkelde track zal vanaf 3 mei gratis via de McDonaldâs App beschikbaar zijn voor de gasten van McDonaldâs. Gasten hebben hiervoor een actiecode nodig die op de actieverpakkingen van de Dutch Special en de bitterballen staat. Naast het downloaden van de track kunnen gasten zich in de online omgeving van McDonaldâs ook aanmelden om mee te dingen naar verschillende McDonaldâs-only prijzen, zoals een Meet&Greet met Afrojack in Las Vegas en Meet&Eat met Ronnie Flex bij McDonaldâs.
~Christel Tuin~
McDonalds lanceert nieuwe campagne
2 mei 2016