McDonalds lanceert nieuwe campagne

2 mei 2016
McDonalds lanceert nieuwe campagne

Afrojack en Ronnie Flex hebben hun muzikale krachten gebundeld en samen de nieuwe track ‘Weinig Tijd’ geproduceerd. ‘Weinig tijd’
wordt exclusief in de nieuwe campagne ‘Favorieten van Nederland’ van McDonald’s gebruikt. In deze campagne presenteren de meest favoriete artiesten van Nederland de meest favoriete smaken van Nederland. Ter ere hiervan serveert McDonald’s onder andere een hamburger met uit Nederland afkomstig 100% puur rundvlees en bitterballen. Deze nieuwe campagne start morgen.

*Typisch Nederlandse smaken*
De samenwerking tussen Afrojack en Ronnie Flex is uniek en past bij de nieuwe campagne van McDonald’s. In de campagne ‘Favorieten van Nederland’ presenteert McDonald’s de meest favoriete smaken van Nederland. Naast de Dutch Special, een Nederlands broodje hamburger met uit Nederland afkomstig 100% puur rundvlees, Maaslander kaas en Nederlandse uien, presenteert McDonald’s een portie bitterballen (uiteraard ook met 100% Nederlands rundvlees), de Milk Shake Aardbei en de op ons nationale koekje geïnspireerde McFlurry Stroopwafel. "Typische smaken waar Nederlanders van houden en die je mist als je in het buitenland bent", aldus Erwin Dito, Directeur Marketing en Communicatie van McDonald’s Nederland.


~Afrojack~

*Bakkie bitterballen*
In de campagne wordt ingegaan op het internationale werkterrein van Afrojack. Tijdens zijn DJ-tours over de hele wereld verlangt de Nederlandse Afrojack af en toe gewoon naar iets Nederlands. Afrojack: "De wereld is supermooi en het is natuurlijk geweldig om al die fijne landen te bezoeken, maar soms is er niets chiller dan gewoon lekker een bakkie bitterballen. En die hebben ze nu ook bij McDonald’s. Toppie dus!"

*Track alleen voor gasten*
De door Afrojack en Ronnie Flex ontwikkelde track zal vanaf 3 mei gratis via de McDonald’s App beschikbaar zijn voor de gasten van McDonald’s. Gasten hebben hiervoor een actiecode nodig die op de actieverpakkingen van de Dutch Special en de bitterballen staat. Naast het downloaden van de track kunnen gasten zich in de online omgeving van McDonald’s ook aanmelden om mee te dingen naar verschillende McDonald’s-only prijzen, zoals een Meet&Greet met Afrojack in Las Vegas en Meet&Eat met Ronnie Flex bij McDonald’s.

~Christel Tuin~

Overig nieuws