Ook clowns moeten met de tijd mee. Ronald McDonald, het wereldberoemde icoon van McDonaldÂs wordt daarom letterlijk in een nieuw jasje gestoken. Ronald, die in 1963 werd geïntroduceerd en
sinds 1966 officieel het boegbeeld van McDonaldÂs is, heeft de wereldwijde missie 'Fun makes great things happen'. Anno 2014 blijft het icoon zich onverminderd inzetten voor plezier en positiviteit.
*Hippe broek*
Ook in Nederland is Ronald McDonald een begrip en gaat hij graag met zijn tijd mee. Een nieuwe outfit is hier onderdeel van. Vandaar dat Ronald nu een hippe broek en vest draagt, met daaronder een rood-wit gestreept shirt. Voor speciale gelegenheden heeft Ronald een chique blazer.
*Over McDonaldÂs Nederland*
In Nederland heeft McDonaldÂs 236 restaurants, die wekelijks door zoÂn 3 miljoen gasten worden bezocht. Ruim 17.000 medewerkers vormen de kern van de organisatie. Het streven naar kwaliteit in alle facetten van de bedrijfsvoering staat centraal. McDonaldÂs wil iedere gast op elk gewenst moment de beste kwaliteit en een gevarieerde keuze bieden. McDonaldÂs voor iedereen.
~Thijs Jacobs~
Mc Donald's clown krijgt make-over
9 mei 2014