Jaap Kamp is student Commerciële Economie aan de Hogeschool Rotterdam. Momenteel schrijft hij zijn afstudeerscriptie voor "Bresc B.V.":http://www.bresc.nl/, producent van koelverse kruidenpurees voor professioneel gebruik.
*Beter inzicht*
Het onderzoek richt zich op de besluitvorming, de inkopen en de merktrouw onder de lunchroomhouders. De resultaten van het "onderzoek":http://questionpro.com/t/AIzimZNstc worden verwerkt in zijn scriptie waarin Kamp Bresc adviseert over de lunchroommarkt. Het doel van het onderzoek is beter inzicht te krijgen in de markt.
*Inzage resultaten*
Deelname aan het onderzoek vraagt vijf minuten. Wanneer u  aan het einde het "vragenlijst":http://questionpro.com/t/AIzimZNstc - uw e-mailadres invult, worden de resultaten van het onderzoek u toegestuurd.
"Naar de vragenlijst":http://questionpro.com/t/AIzimZNstc
Marktonderzoek onder lunchroomhouders
2 juli 2012