Cafetariaformule Kwalitaria heeft de omzet in 2016 met ruim 11 procent zien stijgen ten opzichte van 2015. Dit ligt 7 procent hoger dan de gemiddelde stijging in de markt.
Volgens Martijn Boone, marketingmanager, hebben de nieuwe concepten van Kwalitaria een grote bijdrage geleverd: “We zien een duidelijk verband tussen de introductie van onze concepten en de stijging van het aantal transacties en de gemiddelde besteding. De landelijke introductie van onze burgers met vers gehakt van MRIJ-runderen was bijvoorbeeld een groot succes. Daarnaast zijn er meer locaties aangesloten bij ons bezorgconcept. Deze ondernemers bezorgen nu lekkere maaltijden bij de consument thuis, met een mooi resultaat!”
Genoeg kansen
Martijn: “Kwalitaria staat voor écht lekker eten met aandacht voor kwaliteit en duurzaamheid. Steeds meer consumenten weten dit, maar een groot deel nog niet. Daarom gaan we in 2017 ons verhaal nog beter vertellen. We willen iedereen kennis laten maken met Kwalitaria.”