Australian Homemade heeft een aantal vernieuwingen in het vooruitzicht. De winkels krijgen een nieuw, warm uiterlijk waarbij de verschillende productgroepen duidelijker herkenbaar worden voor de consument. Paul Leinders, directeur Australian Homemade: Het ijs zal in open ijscounters gepresenteerd worden omgeven door een blauwe kleur. Bij onze chocolade speelt oranje de boventoon en de koffie wordt meer dan ooit benadrukt met de kleur paars. Onder de slogan Were here to make you happy start Australian Homemade in oktober ook met een bijzondere campagne.
Deze wordt gerund door de koalabeer Happy. Dit brutale beertje met Australisch accent geniet zelf ook graag van de zoete Australische lekkernijen, maar heeft daarnaast ook de opdracht gekregen om iedereen te overtuigen van de pure, natuurlijke smaak van Australian Homemade.
~Lunchroom; De RestaurantKrant, Natalja Elings~
"*Stuur door...*":mailto:?SUBJECT=Lees%20dit%20bericht%20op%20Lunchroom.nl&BODY=De%20afzender%20van%20deze%20e-mail%20wil%20u%20graag%20attenderen%20op%20het%20volgende%20nieuwsitem%20op%20Lunchroom.nl%0A%0Ahttp://www.lunchroom.nl/nieuws/koala-wordt-nieuwe-spokesman-van-australian-homemade/
Koala wordt nieuwe spokesman van Australian Homemade
22 juli 2009