Voor Heinz Foodservice Nederland is het 140 jarig jubileum van de onderneming aanleiding om horeca-ondernemers die anno 2009 hun droom realiseren te steunen met een supportprogramma. Het bedrijf wil hiermee talentvolle koks of horecaondernemers helpen zich te kunnen focussen op datgene waar ze zelf goed in zijn. In de maanden september, oktober en november 2009 maken horecaprofessionals kans op Heinz Horeca Support.
De hoofdprijs is een advies op maat over de bedrijfsvoering van de onderneming ter waarde van 10.000 euro. Dit budget kan naar eigen inzicht worden besteed aan advies en realisatie van de droomplannen voor én achter de schermen. Er zijn ook twee quickscans te winnen bij het horeca-adviesbureau Hopman Kersten ter waarde van elk 1.500 euro. Een quickscan levert een rapportage op met tips en advies over bijvoorbeeld de inrichting, de presentatie en het personeel.
Op "Heinzhoreca.nl":http://www.heinzhoreca.nl kan iedere horecaondernemer een korte impressie inzenden van zijn of haar geesteskind. Een originele formule, concept of recept dat de basis is van een bestaand bedrijf of toekomstige onderneming. Een vakjury beoordeelt de inzendingen.
De jubileumactie is een onderdeel van een nieuwe campagne van Heinz voor de professionele markt onder de noemer ÂHeinz. Original for Originals.Â
Meedoen aan de actie kan vanaf 1 september.
~De RestaurantKrant; Lunchroom; Hospitality Management; De CaféKrant, Frank Lindner~
"*Stuur door...*":mailto:?SUBJECT=Lees%20dit%20bericht%20op%20De%20RestaurantKrant.nl&BODY=De%20afzender%20van%20deze%20e-mail%20wil%20u%20graag%20attenderen%20op%20het%20volgende%20nieuwsitem%20op%20De%20RestaurantKrant.nl%0A%0Ahttp://www.derestaurantkrant.nl/nieuws/jubilerend-heinz-introduceert-programma-voor-horeca/
Jubilerend Heinz introduceert programma voor horeca
27 augustus 2009