Erik Prins is sales manager regio Utrecht van het "makrofiliaal":http://www.lunchroom.nl/nieuws/volledig-programma-makro-horecadag-vianen-10100/ in Vianen en ontzettend blij met de verbouwing. "De visafdeling is een echte eyecatcher geworden",
vertelt Erik. "Het voegt extra beleving toe, het homarium is heel mooi om te zien."
~Foto: Erik Prins (links) en Mark Pieters, vestigingsmanager Makro Vianen.~
*Eigen visafslag*
"We hebben een eigen 'makro-visafslag' op Scheveningen en speciaal voor de opening hebben we een zwaardvis neergelegd. We werken dus met de allerbeste producten. Het is echt een totaalconcept geworden in food en non-food."
*Belevenis*
"Nieuw is het food court, waar we de ondernemer helpen om naar een mooi eindproduct te komen. Onze chef helpt de mensen en zo wordt een bezoek aan Vianen een echte belevenis." Hieraan mag toegevoegd worden dat de verbouwde vestiging uitnodigt om te ontdekken; meer dan ooit tevoren. Ook de non-food afdeling heeft een ware metamorfose ondergaan. Niet verwonderlijk dat de omzet direct na opening omhoog is geschoten. Deze vestiging is klaar voor de toekomst.
*Koffiecorner*
De Koffiecorner is ook zo'n plek. "In de nieuwe koffiecorner kunnen onze klanten kennis maken met Rioba en de verschillende smaken. Ook onderdeel van het totaalconcept met de verschillende 'werelden'. Koffie, vlees, vis, groenten, non-food... Noem maar op. We hebben verschillende mogelijkheden om onze eigen merken te laten zien. Eigen merken die kwalitatief super zijn en de horecaondernemer een flinke besparing op de inkoop op kunnen leveren. Rioba is fantastische koffie, Felsgold is een heerlijk pils. De nieuwe opzet zorgt ervoor dat de mensen hier echt een dagje uit zijn."
*Makro Horecadag*
Kom je op "3 november":http://www.lunchroom.nl/nieuws/volledig-programma-makro-horecadag-vianen-10100/ ook proeven, kijken en leren? In het makrofiliaal in Vianen ben je van 11 tot 17 uur van harte welkom!
*Tot slot*
Wie denkt dat het makrofiliaal in Vianen helemaal veranderd is, heeft deels gelijk. Erik Prins: "Ik denk niet zozeer in veranderingen, maar in verbeteringen. We houden onze ogen open en het voordeel van onze organisatie is de inkoop en het internationale aspect. We doen in Frankrijk en Duitsland inspiratie op en nemen dat mee naar Nederland. Zo blijven we de beste partner voor de horeca."
*Bezoekadres*
Makro Vianen, Edisonweg 4, Vianen.
Imposante visafdeling in Vianen
29 oktober 2014