Onder het motto 'Een perfect biertje smaakt naar meer' start Grolsch deze zomer met het Lekkerder Bier Programma in de horeca. De brouwer wil zo een betere kwaliteitsbeleving nastreven.
*Samen*
Samen met de horecaondernemer wil Grolsch het serveren van een glas bier, de presentatie ervan en de bijbehorende service verder verbeteren. Het programma moet leiden tot een constante kwaliteitsverbetering bij horecaondernemingen.
*Tevredenheid telt*
Voor de consument is namelijk niet alleen de kwaliteit van bier, maar ook de kwaliteit van de bediening heel belangrijk. Het uiteindelijke doel het programm is het vergroten van de tevredenheid onder de gasten, wat uiteindelijk zal leiden tot een hogere omzet voor de horecaondernemer.
*Toewijding en vakmanschap*
Edwin Blom, Directeur Sales bij Grolsch: "Vanuit Grolsch willen we met horecaondernemers weer over bier praten. Kwaliteit is daarbij het uitgangspunt. De toewijding en het vakmanschap waarmee we ons bier brouwen, willen we ook terugzien bij het serveren van een glas bier. Pas als een glas bier perfect van smaak is een perfect getapt, zal een gast sneller een tweede glas bestellen."
~Frank Lindner~
Grolsch wil kwaliteit in horeca zien
7 augustus 2012