Mocca dÂOr zal tijdens de Nationale Lunchroomdag bezoekers demonstraties geven in het maken van de perfecte cappuccino. Deze koffievariant is binnen lunchrooms zeer populair.
*Persoonlijke creativiteit*
Aan de hand van de Latte Art techniek (melkkunst) wordt de cappuccino als een kunstwerk gepresenteerd. Hiermee kan de ondernemer zich onderscheiden. Een barista wil mensen kennis laten maken met het perfecte kopje koffie en is een meester koffiekenner en espressomaker, een gastvrouw/heer, een sfeerbepaler en een verkoper. Een goede barista leert het vak zoals het bij een ambacht hoort, door onderwijs en praktijkervaring. Uiteraard speelt het koffiemerk ook in op het thema van de ondernemersdag: Haal meer rendement uit uw lunchroom.
*Nieuwe merkuitstraling*
Per 2013 heeft Mocca dÂOr haar merkuitstraling compleet veranderd. Espressobonen in een prachtige verpakking, hip servies en mooie bijproducten zoals de suiker, melkcups en koekjes. Het vernieuwde horecaconcept zal zeker in het oog springen. Met de nieuwe slogan Âcoffee weÂre proud of blijkt wel weer dat Mocca dÂOr een bedrijf is dat met recht trots is om de kwaliteit en mogelijkheden van het koffieproduct uit te mogen dragen. De koffie wordt met uiterste zorg en vakkennis geroosterd en gepresenteerd en dat proeft men!
*Kom langs, entree is gratis*
Kom naar de Nationale Lunchroomdag op 18 maart en ontdek hoe u uw rendement kunt verhogen. Bezoek de ondernemersdag gratis. "Schrijf u in want vol = vol.":http://www.nationalelunchroomdag.nl/inschrijving/
~Myrtille Vromans~
Gastheer en sfeerbepaler met koffie
27 februari 2013