De winnaars van het GfK Out of Home Formulerapport 2022 zijn bekend. Bram Ladage, Brownies&downieS, Coop Vandaag en Hutten zijn verkozen tot beste in hun categorie. Vandaag kregen zij een bezoek van het GfK Out-of-Home team waarbij de bokaal overhandigd werd.
Recente bezoekers geven al jaren hun mening in het grootschalige consumentenonderzoek naar gasttevredenheid. Genieten blijft het belangrijkste aspect. Maar GfK constateert dat goedkoop, na een dip in de coronajaren, weer belangrijker wordt. Dit geldt voor alle categorieën.
In de categorie 'Fastservice' wint dit jaar Bram Ladage. Zij hebben het afgelopen jaar mooie stappen gezet op de 2 belangrijkste afspecten: genieten en gemak waardoor ze er dit jaar met de zege vandoor gaan.
Na 1 jaar afwezigheid verovert Brownies&downieS dit jaar weer de titel beste 'Coffee & Lunch' Formule 2022. Volgens de recente bezoekers blinken zij uit in genieten en gastvrij, wat ook erg belangrijk wordt gevonden door de consument. Door daarnaast mooi te scoren op goedkoop weten zij een voorsprong op hun concurrenten te pakken en gaan ze er dit jaar vandoor met de titel.
Hutten
Binnen de 'At Work' categorie gaat Hutten er dit jaar vandoor met de prijs. Binnen catering wordt Hutten erg gewaardeerd op het gezonde aanbod en consumenten kunnen er erg genieten. Hutten maakt het verschil door relatief hoog te scoren op goedkoop.
Coop Vandaag is de laatste winnaar in de categorie 'On the Move'. Zij excelleren op het gebied van goedkoop. Maar ook op het gebied van genieten en gezond wordt Coop Vandaag hoog gewaardeerd door de consument en pakken hiermee een voorsprong op de andere On the Move formules.
Blijf op de hoogte
Eén keer per week het actuele en relevante lunchroomnieuws in je mailbox? Schrijf je hier in voor onze digitale nieuwsbrief en blijf op de hoogte.