Deliveroo zet in op de zakelijke gast en de werklunch. Het broodtrommeltje is, als het aan de bezorgservice ligt, gauw verleden tijd. Steeds meer bedrijven sluiten zich immers aan bij de lunchservice van de bezorgdienst.
Wereldwijd eten steeds meer werknemers dankzij Deliveroo for Business gezond en afwisselend. Ook bij steeds meer Nederlandse bedrijven wordt het belang van een goed ontbijt of gevarieerde lunch gezien. Sinds september 2016 kunnen Nederlandse bedrijven gebruik maken van de service van Deliveroo. Meer dan 150 bedrijven hebben zich inmiddels aangesloten. En dat aantal groeit dagelijks.
De boterham, die snel achter het bureau wordt gegeten, maakt plaats voor een evenwichtig samengestelde lunch. Met zorg en aandacht bereid. Werknemers nemen weer de tijd om echt te proeven wat er op hun bord ligt. Ook de tijd van vette snacks uit de bedrijfskantine lijkt voorbij. Steeds meer werknemers vinden een duurzame leefstijl belangrijk en weten bovendien dat gezond ook heel smakelijk kan zijn. Fitte werknemers zitten lekkerder in hun vel en zijn creatiever.
Deliveroo bezorgt desgewenst ook ’s ochtends een smakelijk ontbijt als er een vroege meeting is. Of ’s avonds een diner als er een deadline moet worden gehaald. Overwerken met een gezond gevulde maag is beter dan met een rammelende. Deliveroo zorgt voor tevreden en voldane werknemers.
Onder andere Facebook en Airbnb doen al mee met Deliveroo for Business. Ook in andere delen van de wereld heeft de keuzevrijheid al voor een ware revolutie op de werkvloer gezorgd. In Singapore is de financiële sector goed voor zestig procent van de bestellingen bij Deliveroo. Werknemers zijn enthousiast over de afwisselende gerechten en bestellen steeds vaker ook hun ontbijt, lunch of diner.
“Maaltijden bestellen bij Deliveroo is voor onze zakelijke klanten de manier om hun werknemers te laten genieten van hun favoriete eten. Dat levert niet alleen veel meer keuzevrijheid maar ook gezonde alternatieven op,” zegt Philip Padberg, general manager van Deliveroo Nederland.