Bedrijfsblind. Uiteindelijk komt iedere lunchroomondernemer ermee in aanraking. Wat kunt u er tegen doen? Jos Muller biedt in de rendementssessie op de Nationale Lunchroomdag tips en oplossingen
om dit tegen te gaan. Met concrete tips en praktische voorbeelden geeft hij de ondernemer input om aan de slag te gaan.
*Herkennen van bedrijfsblindheid*
"Iedereen kan bedrijfsblind worden. Een lunchroomondernemer heeft vaak één bedrijf en leeft 24 uur in zijn toko. Dan is de kans groot dat je dingen niet meer ziet. De bekende kreten als 'ik heb geen tijd' of 'dat concept werkt niet bij mij, want 10 jaar geleden werkte het ook niet´, komen voorbij. Ik geef de bezoeker handvatten waarmee ze bedrijfsblindheid herkennen. Met praktische voorbeelden en tips laat ik zien wat je kunt doen. Wat het je kan opleveren", aldus Muller.
*Blijf niet blind*
Het bezoeken van de rendementssessie van Jos Muller is geheel kosteloos. "Als mensen niet komen, tja dan blijven ze blind! Ze missen dan de kennis van nieuwe mogelijkheden, innovatie en vernieuwing die ik ze bied."
*Inschrijven Nationale Lunchroomdag*
De Nationale Lunchroomdag is een ondernemersdag speciaal voor de lunchroomondernemer. De dag is geheel kosteloos en ook parkeren is gratis. Vakblad Lunchroom organiseert, voor het zesde jaar op rij, twee rendementssessie waar experts over de branche praten met als doel: meer rendement. Jos Muller is één van deze sprekers. "Schrijf u nu in voor de Nationale Lunchroomdag":http://www.nationalelunchroomdag.nl/ en mis hem niet!
'Ben je blind ofzo?'
7 februari 2014