Keten Bagels & Beans ontving gisteren opnieuw de GfK Out of Home Award in de categorie shopperhoreca. Ruim 8.000 consumentenbeoordelingen
wezen Bagels & Beans aan als ideale gelegenheid voor een ontspannen en smaakvolle beleving. Hiermee liet de keten mede-genomineerde Ikea en Doppio Espresso achter zich.
~Foto: Lizan van der Pol (links) en Wibbien Pel van Bagels & Beans~
*Prachtige erkenning*
Bij het grootschalige consumentenonderzoek drukten gasten hun waardering voor beleving, gastvrijheid, kwaliteit, prijs en loyaliteit uit in rapportcijfers. Oprichter Ronald Bakker is blij met de erkenning van de consument: "Het mooie van deze award is dat de consument de macht heeft. Zij bepalen welke formule hun verwachtingen overtreft en waar ze zich het prettigst voelen. Deze prijs is een prachtige erkenning van onze inspanningen om onze gasten gelukkig te maken."
*Vriendelijk personeel en prettige sfeer*
Consumenten zijn vooral erg tevreden over de vriendelijkheid van het personeel en de prettige sfeer. Van alle vijftien beoordeelde horeca formules haalde Bagels & Beans hier het hoogste resultaat. Daarnaast zijn de respondenten erg te spreken over de ruime keuze op de menukaart en de kwaliteit van het eten en drinken. Allemaal elementen die ervoor zorgen dat de ondervraagde consumenten Bagels & Beans graag bij anderen aanbevelen.
*Benaderbaar*
Laagdrempelig en benaderbaar. Dat is waar Bagels & Beans voor staat. Ronald: "Op de eerste pagina van onze menukaart staat mijn persoonlijke mobiele telefoonnummer. Wij nodigen iedereen uit om mij te bellen of sms-en met een idee, vraag of opmerking. Het leuke is dat mensen dit ook doen. Het gaat om dit oprechte menselijk contact. Onze gasten moeten blijer weggaan dan ze binnenkomen."
Bagels & Beans heeft beste formule
26 juni 2015