In 4 à 12 minuten praten we u op De Nationale Lunchroomdag twee keer per dag helemaal bij. Van *12.30 tot 13.30 uur en van 14.00 uur tot 15.00 uur* weet u binnen 48 minuten in één keer waar de markt naar toe gaat, hoe u meer verkoopt en of u zich moet aansluiten bij een formule.
*Waar gaat u naar toe?*
De lunchroommarkt is sterk in beweging. Frank Lindner - hoofdredacteur van het vakblad Lunchroom - vertelt u over de laatste trends en ontwikkelingen. Hij vertelt hoe uw markt zich ontwikkelt en waar het naar toe gaat.
*Kleine moeite, minimaal 10% meer omzet*
De gemiddelde horecaonderneming kan 10% meer omzet realiseren bij gelijke bezetting. Hoe? Mark Tamsma geeft u in slechts 15 minuten een veelheid aan praktische tips. Hoe verkoopt u meer winstgevende producten aan uw gasten.
*Overgeleverd aan de Leeuwen?*
Aansluiten bij een formule? Of juist niet. Beslist u zelf of het 'hoofdkantoor'. Wat zijn de voor- en nadelen. Behaalt u een hoger rendement? Hoeft u minder hard te werken? Uiteindelijk beslist u. Thierry Neuféglise vertelt u de ins en outs.
*Kost dat?*
Een vraag die te weinig horecaondernemers zich stellen. Uw kaart is de motor van uw lunchroom. Menu-engineering is een eenvoudige methode om de winstgevendheid en populariteit van uw gerechten te analyseren en tijdig bij te sturen. Mark Tamsma vertelt hoe u eenvoudig uw menu-engineering kunt toepassen in uw lunchroom en winstgevendheid verhoogt.
~Lunchroom, Sanny Visser~
"*Stuur door...*":mailto:?SUBJECT=Lees%20dit%20bericht%20op%20Lunchroom.nl&BODY=De%20afzender%20van%20deze%20e-mail%20wil%20u%20graag%20attenderen%20op%20het%20volgende%20nieuwsitem%20op%20Lunchroom.nl%0A%0A
4 x 12 minuten
2 februari 2010