"25 procent meer omzet?":mailto:redactie@uitgeverijps.nl Dat kan! De winnaars van de vorige edities van Het Lekkerste Lunchroombroodje van Nederland behaalden allemaal significant meer omzet na de overwinning. Stel je eens
voor: op je menukaart, in de regionale kranten op onze website in vakblad Lunchroom. Overal 'exposure'. Dat doet wat met je omzet.
*Doe mee!*
*Meedoen? Stuur je inzending naar de redactie van Lunchroom* via "deze link.":mailto:redactie@uitgeverijps.nl Wees er tijdig bij, want op 1 september sluit de aanmeldingstermijn. Stuur de receptuur en een goede foto mee en de 'mystery jury' zal onaangekondigd en incognito komen proeven bij de beste inzenders. De verkoopprijs is ook van belang, want de prijs-kwaliteitverhouding wordt ook meegewogen.
Succes met het kiezen van het lekkerste broodje. En let wel: deze wedstrijd kent enkel winnaars. Geen verliezers.
~Thijs Jacobs~
25 procent meer omzet in je lunchroom
8 juli 2014