Takeaway.com, het moederbedrijf van Thuisbezorgd, begint met een contactloze levering voor alle restaurants op het platform, na de recente wereldwijde ontwikkelingen met betrekking tot het Coronavirus.
Als voorzorgsmaatregel in reactie op het Coronavirus, biedt Takeaway.com levering zonder fysieke contact vanaf vandaag. Deze nieuwe maatregel is van toepassing op alle restaurants op het platform en de bezorgkoeriers. worden geïnstrueerd om bij de klant aan te bellen en de bezorgzak bij de deur te laten staan. Deze maatregel komt in heel Europa.
Het bovenstaande vormt een aanvulling op de reeds uitgevoerde veiligheidsmaatregelen. In de afgelopen weken heeft Takeaway.com gezorgd voor gezondheids- en veiligheidsinstructies aan alle werknemers en chauffeurs, en het personeel wordt specifiek getraind op de correcte preventieve maatregelen, alsook over de wijze waarop een verdachte situatie moet worden gemeld.
Het bedrijf verdeelt ook hygiënische apparatuur onder de eigen koeriers, zoals antibacteriële handdesinfectiemiddelen. Takeaway.com werkt ook samen met zijn partnerrestaurants om alle aanbevolen gezondheids- en veiligheidsmaatregelen te garanderen. zijn aanwezig en worden gerespecteerd, in het belang van klanten, werknemers en koeriers.