Royaan gaat voor nieuwe strategie

19 november 2012
Royaan gaat voor nieuwe strategie

Nu de fusie met Ad van Geloven niet doorgaat, slaat Royaan een nieuwe weg in. "Met de nieuwe strategie gaan we bewust voor de bovenkant van de snackmarkt", aldus Bart Bakker, ceo van Royaan Groep.

*Kritische consument*
De snackproducent wil zich volledig concentreren op de
ontwikkeling en productie van hoogwaardige snackproducten. Daarmee richt het bedrijf zich op een groep kritische consumenten die naar eerlijke voedingsproducten verlangt.

*Eerlijke producten*
"Met onze nieuwe strategie gaan we heel bewust voor de bovenkant van de snackmarkt", aldus Bart Bakker, ceo van Royaan Groep. "Er is een markt voor smaakvolle en eerlijke
producten waar de consument voor wil betalen. Onze merken passen daar naadloos. Dat segment willen we laten groeien door samen met grossiers en klant-eindverbruikers (horeca, cafetaria, snackbars) in zowel de Out-of-Home markt als in de retail de premium snackmarkt verder te ontwikkelen."

*Snackbeleving*
Royaan zal begin 2013 een eigen Smaakkeuken openen, waar samen met klanten en leveranciers de ideale ‘snackbeleving’ wordt gedefinieerd en producten in een co-creatie
proces worden gemaakt. "Denk aan gezonde productconcepten op basis van soja, granen, groenten of kaas. Onze klanten kunnen op deze wijze veel beter dan nu inspelen op consumenten die bewust en gezond willen leven en in samenwerking met ons hun eigen assortiment aanpassen."

~Myrtille Vromans~

Overig nieuws