Foodservice-groothandel Deli XL introduceerde in 2009 haar loyaliteits-programma Safari, waarmee klanten kans maakten op een safari en vele andere prijzen. Recent lanceerde de totaalleverancier voor horeca, catering en zorg de opvolger van dit programma. Onder dezelfde naam, maar een andere opzet en nog meer prijzen. Ieder seizoen zijn er verschillende actieproducten in de aanbieding. Door het aankopen van deze producten sparen klanten punten die zij kunnen verzilveren op de speciale "Safari website":http://www.delixl.nl/safari. Op 25 mei startte het seizoen van de struisvogel.
*Van wadlopen tot skieën*
Safari is niet langer een 'loterij', maar een spaarprogramma voor klanten van Deli XL. Wanneer klanten deelnemen, sparen ze voor reizen en uitstapjes voor henzelf of hun medewerkers. Bijvoorbeeld een middag wadlopen, een bezoek aan Snowworld of een safari in eigen land in één van de vele Nederlandse dierentuinen. Goed als beloning na een periode van hard werken, maar ook de ideale manier om op een inspirerende locatie aan teambuilding te werken. Deelname aan het spaarprogramma is geheel gratis.
Martin van Dam, directeur Marketing & E-commerce: ÂVoor onze trouwe klanten doen wij graag iets extraÂs. Daarom bedachten wij dit programma, waarmee men spaart voor leuke trips en bovendien kans maakt op een safari in Zuid-AfrikaÂ.
*Klanten bezoeken klanten*
Nieuw in het programma is dat alle uitjes en arrangementen plaatsvinden bij klanten van Deli XL. Deli XL is sterk vertegenwoordigd in de recreatiesector en draagt op deze manier bij aan de promotie van deze bedrijven. Deelnemende relaties zijn onder andere Walibi World, Dolfinarium, Attractie- & Vakantiepark Slagharen, Circuit Park Berghem, Snowworld Zoetermeer, Circus Renz en diverse dierentuinen.
~Frank Lindner~
Op safari met Deli XL
25 mei 2010