Douwe Egberts Coffee Systems (DECS) presenteert van 10 t/m 13 januari 2011 ÂStudio DE op de Horecava in de Amsterdamse RAI. In vier studioÂs, die spectaculair geplaatst zijn boven op de Âbokkenrij in hal 1, vinden horecaondernemers veel inspiratie op koffie- en theegebied.
*Merken als basis*
De merken van DECS  Douwe Egberts, Laurentis, Piazza dÂOro en Pickwick  vormen de basis voor de studioÂs, waar veel kennis verkrijgbaar is die direct toepasbaar is voor ondernemers.
*Hoger niveau*
Voor het eerst in de geschiedenis van de Horecava wordt er een gigantische showtrap gebouwd die de bezoekers naar de bokkenrij brengt. Letterlijk en figuurlijk naar de 'next level'. ÂEn dat is precies waar wij dit jaar op focussen: de koffiebeleving en business bij onze klanten naar een hoger niveau brengenÂ, aldus Marieke van der loop, Channel Marketing Manager Horeca bij DECS.
*Meer business*
Vier dagen lang staan de inspirators van DECS klaar om te laten zien, horen, voelen, proeven en ruiken hoe horecaondernemers letterlijk en figuurlijk meer business uit koffie en thee kunnen halen.
Van der Loop: ÂDe jarenlange ervaring en de bekendheid van het merk Douwe Egberts zijn een bron van kennis waaruit wij kunnen putten. Wij hebben gemerkt dat ondernemers veel behoefte hebben aan die kennis. En die delen wij graag.Â
*Begin de dag goed*
Een dagje Horecava begint bij Douwe Egberts. Dagelijks wordt er om 11.00 uur een koffieconcert georganiseerd waar ondernemers elkaar kunnen ontmoeten en kunnen netwerken.
Verder een première van de nieuwe Cafitesse sensatie, drie maal per uur live mee te maken in een van de studioÂs!
Douwe Egberts inspireert met Studio DE
20 december 2010