Regelmatig worden er nieuwe producten voor de horeca gelanceerd. Van trendgerichte keukeningrediënten tot handige technologieën die het hoofd bieden aan het personeelstekort; allemaal interessante aanvullingen voor jouw horecazaak. In deze rubriek belichten we enkele producten die deze maand zijn geïntroduceerd.
De nieuwe smaaksensatie van Hollandse kaasmeesters
De CheeseDog® is dé nieuwe snacksensatie. Met elke hap bijt je letterlijk in de Hollandse kaasrevolutie. Met deze smakelijke, revolutionaire kaassnack stimuleer je jouw smaakpapillen. Een geniale innovatie in de horeca en snackindustrie, gericht op echte fijnproevers, die bovendien zeer eenvoudig te bereiden is. Daarom is de CheeseDog® met recht een klassieker met een hedendaagse twist. ‘We couldn’t make it more cheesy’. Vanaf april verkrijgbaar bij Bidfood, Sligro en VHC Jongens.
Sir. James 101
De alcoholvrije drankjes van Sir. James 101 zijn perfecte alternatieven als iemand geen of minder alcohol wil drinken, maar toch wil genieten van een heerlijke gemixte mocktail. Sir. James 101 streeft ernaar om een goede afspiegeling te geven van de ‘real deal’. Genieten, zonder hoofdpijn achteraf. Laat gasten genieten van de nieuwe smaken ginger mule en passionfruit martini. Sir. James 101 is verkrijgbaar in de groothandel.
Amstel Rosé
Voor de liefhebbers van fris en fruitig bier, tapt Amstel vanaf nu ook uit een fruitig vaatje. Amstel Rosé is de nieuwe vriend binnen het Amstelportfolio en wordt gebrouwen met natuurlijke ingrediënten, rood fruit en – natuurlijk - Amstelbier. Dit levert een heerlijk verfrissend en fruitig rosébier op, met 4 procent alcohol. Amstel Rosé is voor horecaondernemers beschikbaar per fust.
Pourify wint Horecava Innovation Award 2024
Stel je voor, je runt een te gekke horecazaak en probeert grip te houden op alle drankjes die geserveerd worden. Een ware beproeving, nietwaar? Geen stress, Pourify is er om te helpen. Een duurzame schenktuit met Bluetooth die nauwkeurig de juiste hoeveelheid drank serveert, waarmee horecaondernemers efficiënt hun drankvoorraad beheren, verspilling verminderen en hun winst optimaliseren. Pourify, een pionier in horecatechnologie, is winnaar van de Horecava Innovation Award 2024.
Beyond Meat® lanceert Beyond Steak
Beyond Meat, een marktleider in plantaardig vlees, presenteerde tijdens de Horecava voor het eerst de Beyond Steak® in Nederland. Met deze lancering wordt voortgebouwd op de recente introductie van de Beyond Chicken-Style producten. Het hele assortiment van Beyond Meat komt tegemoet aan de toewijding om plantaardige producten/eiwitten aan te bieden, die zo ontwikkeld zijn dat ze qua smaak niet te onderscheiden zijn van dierlijk vlees, mét de extra voedings- en milieuvoordelen van plantaardig vlees. Beyond Steak® is sinds deze maand verkrijgbaar bij Hanos en andere foodservice punten.
Cocktails in minder dan een minuut
De innovatieve cocktailmachine L’Oui biedt niet alleen uitkomst bij dalende marges, maar ook bij het aanhoudende personeelstekort. Met L’Oui is het mogelijk cocktails - een populair product met een hoge marge - aan het assortiment toe te voegen, zonder de bestaande baroperatie te verstoren. Personeelsleden maken met minimale training en in minder dan een minuut de perfecte espresso martini, mojito of één van de 25 andere cocktails. Goed nieuws voor de gast en voor de horeca zelf.
Blijf op de hoogte!
Wil jij op de hoogte gehouden worden van het laatste luchroomnieuws en één keer per week de digitale nieuwsbrierf van Lunchroom ontvangen? Schrijf je dan hier in voor de nieuwsbrief.