Vers van de pers, maar dan digitaal: de nieuwste editie van vakblad Lunchroomt is nu kosteloos te downloaden of online te lezen. Een editie bomvol vakinformatie voor ondernemers in horecadagzaken. De redactie van Lunchroom zet zich in om te voldoen aan de informatiebehoefte van iedere ondernemer in cafés.
Daarom blijven we ook dichtbij die ondernemer. In deze nieuwe editie van Lunchroom lees je een interview met Janine de Roode, eigenaar van Soep-er. En zoals de naam al doet vermoeden, wordt hier voornamelijk soep verkocht. Haar soepbar bevindt zich in het hartje van Utrecht, waar zij midden in de coronaperiode haar ondernemersavontuur begon. Ze is dankbaar dat ze die tijd heeft overleefd. In het interview vertelt ze over de voordelen van een relatief kleine zaak waar de specialisatie ligt op één product: soep.
Niet geheel verrassend staat deze editie van Lunchroom in het teken van het nieuwe seizoen: de herfst. Je leest op welke data er extra omzetmomenten zijn en hoe je die het best kunt benutten. Verder hebben we een fotoreportage over de nieuw geopende Vegan Junk Food Bar in Keulen én vertellen de advocaten van LOFF-advocaten waar je op moet letten bij de aankoop van een lunchroom. Kortom: vakinformatie waar je als horecaondernemer mee verder kan. Download 'm hier kosteloos.
Blijf op de hoogte
Wil jij op de hoogte gehouden worden van het laatste luchroomnieuws en één keer per week de digitale nieuwsbrierf van Lunchroom ontvangen? Schrijf je dan hier in voor de nieuwsbrief.